Resident Evil 0 -fanien suunnittelema T-paitapaketti
Muuta Rebeccan ulkoasua verkkopalvelun T-paitasuunnittelukilpailun voittotöillä. Huom: Asut eivät vaikuta pelin pelaamiseen. Vaihda asua Status-näytön Personal-osan Suitcase-kohdassa.