Pyhimykset ja synnintekijät, ladattava sisältö
Tämä ladattava (DLC) sisältö sisältää seuraavat tuotteet: Jokapäiväinen etsivän asu Clergy Jon Slavic Gangster Pyhimykset ja synnintekijät -etsintätehtävä Sherlockin on löydettävä kirkon ja valtion väliset rajat lakiuskollisuuttaan ja oikeudenmukaisuutta haastaen. Etsintätehtävä vapautetaan salakuuntelemalla yhdessä kaupungin useammista pisteistä. Toisen pääasiallisen etsintätehtävän (Kullattu häkki) on oltava suoritettu.