Pure Farming 2018 - Vuohet
Monipuolista maatilasi toimintaa ja ryhdy kasvattamaan vuohia Yhdysvaltojen Montanassa! Rakenna vuohiaitauksia, osta nuoria eläimiä, kasvata niitä ruokkimalla ja tee voittoa tuotteita myymällä. Lisää uusi ulottuvuus maatilasi kotieläintalouteen.