Pure Chess Steampunk -pelipaketti
Anna shakkilaudallesi höyryvoimaista potkua tällä Steampunk-pelipaketilla. Viktoriaanisen tieteisfiktion innoittamassa pelipaketissa on steampunk-tyylinen zeppeliini ja upeat shakkinappulat.