Project CARS 2 Porsche Legends Pack DLC
Kisaa Porschen yhdeksällä autolla legendaarisella FIA-sertifioidulla Porsche-katuradalla Leipzigissä – ensimmäistä kertaa kilpa-ajosimulaattorien historiassa – ja tulet huomaamaan, miksi ne eivät ole korvattavissa. Seitsemänkymmenen vuoden perintö tuo mukanaan 7 Porschen kilpa-autoa ja 2 puhdasveristä katujen sankaria. Taistele 911 Carrera RSR 2.8:aa vastaan, kesytä 895 kW:n Can-Am 917/10, koe historian jännittäviä vaiheita “Le Mans” 917K, 908/03 Spyderilla, 935/78:lla ja 78-81:lla ja voita nykyisellä GTE-luokan autolla, vuoden 2017 Porsche 911 RSR:llä. Vie sen jälkeen radalle Porschen tunnusomaiset autot: Porsche 959 S ja Carrera GT. Perintö, suorituskyky, teknologia – kaikki nämä ovat sinun Porsche Legends -paketilla.