Project CARS 2 Fun Pack DLC
Fun Packilla pääset nauttimaan sivuluisukilpailusta 2 uudella rallicross-radalla – Circuit De Barcelona-Catalunya Rallycross ja Classic Brands Hatch Rallycross – sekä 8 huikealla autolla, mukaan lukien kahdella WRX-autolla: Matthias Ekstromin Audi S1 EKS RX quattro ja Petter Solbergin Citroën DS3 RX Supercar. Driftauksen megastaran ja hauskanpidon ammattilaisen Vaughn Gittin Jr:n menopeleihin kuuluu erikoisvalmisteinen Ford Bronco Brocky -maasturi, sankarillinen 716 kW:n Ford Mustang RTR Spec - 5D ja Mustang '66 RTR, V8 Trans Amiin perustuva 1966 Mustang Fastback, jonka Vaughn ja hänen RTR-tiiminsä ovat luoneet Project CARS 2:een. Lopuksi Fun Packin mukana tulee myös 3 historian nopeinta, brutaaleinta, rajuinta ja eeppisintä ralliautoa – B-ryhmän myyttiset yli 370 kW:n voimanpesät: Ford RS200 Evolution, Renaultin R5 Maxi Turbo ja Audin Sport quattro S1. Fun Packilla driftaat jokaisella pinnalla, milloin tahansa.