Project CARS 2 Ferrari Essentials Pack DLC
Kilpaile Ferrarin myyttisellä testiradalla Fioranossa tai koe jännittävä, nopeiden mutkien Mugello Circuit -rata kahdeksalla vetovoimaisella autolla, joissa tiivistyy Ferrarille ominainen suorituskyky ja muotoilu. Hallitse GT- ja urheiluautokilpailuja Ferrari 250 GT Berlinettalla ja Ferrari 250 Testa Rossalla. Kesytä kirkuvan ja tulta iskevän ryhmän 4 Ferrari 512 BB LM:n raaka voima. Anna Enzo Ferrarin viimeisen superauton, verrattoman Ferrari F40:n olemuksen valloittaa sinut. Koe autoluokkakilpailun eloisa ja kilpailuhenkinen tunnelma parhaimmillaan Ferrari F355 Challenge -autoilla. Viimeistele sitten ajosi Ferrarin menestyksekkäisiin vuosikymmeniin kolmella tämän päivän halutuimmalla superautolla – Ferrari FXX K -rata-autolla, vastustamattomalla Ferrari 458 Speciale A:lla ja ärjyvällä, häpeämättömällä Ferrari F12tdf:llä. Huom: Pista di Fiorano on ajettavissa vain pelissä olevilla Ferrari-autoilla.