Premium Summer Sideshow -kultalippupaketti
Sisältää 20 Summer Sideshow -premium-lippua ja kolme ylimääräistä Summer Sideshow -kultalippua yhteen edulliseen hintaan. Saatavilla vain rajoitetun ajan!