Portal Knights – Metsän eläinten laatikko
Laajenna lemmikkien kokoelmaasi in Portal Knights -pelissä Metsäeläinlaatikkomme kanssa, sisältäen 4 ainutlaatuista lemmikkiä! Lemmikkeihin kuuluvat: - Kimalainen - Pesukarhu - Ankka - Pupu Ota nämä ihastuttavat lemmikit seikkailuihisi ja anna niiden kuljeskella maailmassasi! Elysian maailma tarvitsee sinua! Liity tähän yhteistoiminnalliseen 3D-hiekkalaatikkotoimintaroolipeliin ja nosta hahmosi tasoa, valmista eeppisiä aseita, kukista vihollisia reaaliajassa ja rakenna melkein mitä vain! Muovaa omat seikkailusi. Luo sankarisi. Nouse äärimmäiseksi portaaliritariksi!