Play Something Different Vol. 1
Laajenna pelihorisonttiasi kolmella ainutlaatuisella pelikokemuksella. Tämä paketti sisältää pelit Golem Gates, Spectrum ja Verlet Swing. Golem Gates: Manaa esiin armeijoita ja sodi muita ylimaallisia joukkoja vastaan tässä postapokalyptisen toimintastrategiapelin ja taistelukorttipelin scifi-sekoituksessa, joka tarjoaa taktisia taisteluita yksinpeli-, yhteistyö- ja moninpelitiloissa. Spectrum: Hypi, syöksy ja luovi taitavasti muuttuvien muotojen ja kirkkaiden värien abstraktissa maailmassa. Immersiivinen, puhdas ja zenimäinen tasohyppelykokemus. Verlet Swing: Vauhdikasta heilahtelua koikarppien, pizzasiivujen ja muiden outojen esteiden muodostamissa oudoissa maailmoissa. Ota koukkuliaanisi ja astu surrealistiseen unimaailmaan.