PGA TOUR 2K21 Baller -paketti
NOSTA MyPLAYER-HAHMOSI PELI SEURAAVALLE TASOLLE Avaa Baller-paketilla MyPLAYERillesi paras julkaisun jälkeinen sisältö, johon kuuluu huippuluokan mailat, suosituimmat vaatteet sekä hullunkurisia esineitä, kuten jääkiekkoputteri – huikeasti vastinetta rahalle!* PELAA PARHAILLA VÄLINEILLÄ: Muutu huippupelaajaksi PGA TOUR -turnauksessa käyttämällä mailoja huippumerkeiltä, kuten Callaway, Bridgestone ja TaylorMade. PÄIVITÄ MyPLAYERISI VAATETUS: Käännä katseet MyPLAYER-hahmoosi upeilla merkkivaatteilla, joita valmistavat mm. adidas, Puma, Goodr, Travis Mathew ja Under Armour. HASSUTTELE KENTÄLLÄ: Naurata kavereitasi kokeilemalla puttereita, jotka näyttävät banaanilta, tacolta tai peräti jääkiekkomailalta! *PGA TOUR 2K21 Baller -paketti sisältää kaikki maksulliset sisällöt, paitsi NBA-, FootJoy- ja Titleist-varusteet. Tasoon ja edistymiseen sidotun sisällön saa käyttöön etenemällä pelissä.