PAYDAY 3: Boys in Blue Weapon Pack
Boys in Blue Weapon Pack sisältää kolme asetta, laajan valikoiman lisäosia sekä riipuksen ja tarran. Tehokas Adeling RG5 -rynnäkkökivääri kaataa viholliset nopeasti kauempaa tai lähietäisyydeltä. Sen mukana tulee 11 ainutlaatuista lisäosaa. Ketterä ATK-7-konepistooli on lainvalvojien kestosuosikki kiperissä tilanteissa. Tämä nopea ja tehokas ase on säilyttänyt asemansa hyvästä syystä. Sen mukana tulee kahdeksan ainutlaatuista lisäosaa. Hirviömäinen Bullkick 500 on täydellinen valinta, kun tärkeää on vain raaka tulivoima. Sen mukana tulee seitsemän ainutlaatuista lisäosaa. Tämä paketti sisältää myös COPNUT-tarran ja aseeseen kiinnitettävän Bullion Bar -riipuksen. Boys in Blue Weapon Pack on saatavilla myös osana Boys in Blue Chapter 2 Bundle -pakettia.