PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Yakuza-hahmopaketti
Yakuza-hahmopaketti on täällä! Nyt pelaajat voivat astua PAYDAYn japanilaisen yakuza-roiston Jiron saappaisiin. Jiron lisäksi paketti sisältää Yakuza-korttipakan, Jiron naamion, Shinsakuto-katanan ja Micro Uzi -aseen.