PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Point Break Heists
Point Break Heists -lisäosa on todellinen unelmien täyttymys OVERKILLin kehittäjille. Pelaajat, jotka ovat pelanneet PAYDAY-pelejä heti ensimmäisen pelin julkaisusta lähtien, tietävät, että Point Break (Myrskyn ratsastajat) on yksi niistä elokuvista, joista PAYDAY on saanut inspiraatiota. Kai muistat Bodhin uima-allashuollon? Kahden keikan lisäksi tämä lisäosa sisältää uuden yhteystiedon, pistoolin, kuusi kappaletta, neljä naamiota, kuvioita ja materiaaleja.