PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Golden Grin Casino Heist
Golden Grin Casino Heist -lisäosa on viimeinen keikka Dentistiltä. Tässä kaupungissa on enemmän viiden timantin hotelleja kuin missään muussa kaupungissa maailmassa. Kaupungin välke houkuttelee paikalle kymmeniä miljoonia unelmoijia joka vuosi. Unelmoijat ovat valmiita jopa kiinnittämään talonsa pelatakseen kasinon hedelmäpelejä ja pöytiä. Ja mikään kasino ei loista kirkkaampana kuin Golden Grin. Paketti sisältää CAVITY 9mm -kiväärin, neljä kasinoaiheista naamiota, kuvioita ja materiaaleja.