PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Butcher's Mod Pack
Butcher's AK/CAR Mod Pack -lisäosa on täällä! Suuri kuljetus on matkalla Yhdysvaltain itärannikolle. Se sisältää modeja kaikkein suosituimpiin klassikkoihin – amerikkalaiseen CAR:iin ja venäläiseen AK:hon. Butcher yrittää saada markkinaosuutta itselleen tarjoamalla muokattuja aseita kahdelle suositulle aseperheelle. Ja ne ovat yksinkertaisia ja vankkarakenteisia aseita, joita voi muokata mihin tahansa käyttötarkoitukseen. Mukana on 22 uutta asemodia sekä neljä uutta esihistoriallisista ajoista muistuttavaa naamiota.