PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Biker Heist
Kaikki mukaan! PAYDAY 2:n Biker-keikkapaketti on lähtenyt liikenteeseen. Elephant haluaa jotakin, ja Rust on avain sen saamiseksi. Mutta tässä armottomassa maailmassa kaikesta halutaan jonkinlainen vastapalvelus, joten Rust ei aio antaa mitään lahjaksi. Sen sijaan hän haluaa itsekin jonkinlaista apua. Biker-keikkapaketti sisältää kaksipäiväisen keikan, aseita, naamioita, kuvioita ja materiaaleja.