PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Biker-hahmopaketti
Uskollisuus voidaan aina ostaa... Biker-hahmopaketti on PAYDAY 2:n 10. hahmopaketti. Olemme erityisen ylpeitä voidessamme esitellä Ron Perlmanin, joka on antanut äänensä uudelle PAYDAY-jäsenelle Rustille! Biker-hahmopaketti sisältää Breaker 12G -haulikon, Chain Whip -lähitaisteluaseen, Biker-korttipakan ja Rustin naamion.