Park Beyond Visioneer Edition
Visioneer Edition sisältää pelin täysversion, Park Beyond: Annual Pass -vuositilauksen sekä Coaster Car -edun ja Zombeyond Impossification Setin. Park Beyondissa voit luoda unelmiesi huvipuiston, jossa painovoima ei ole esteenä. Asetu vastikään vaikeuksissa olevassa yrityksessä aloittaneen arkkitehtivisionäärin saappaisiin ja luo ällistyttäviä teemapuistoja. Voit luoda laitteita, joista olet aina haaveillut mutta joita ei voi toteuttaa oikeassa elämässä. Luo menestyvä ja tuottava huvipuistoyritys yhdessä innokkaan huvipuistoveteraani Philin, tiukan ja ystävällisen Izzyn sekä muiden värikkäiden ja intohimoisten hahmojen kanssa. Käyttäjäystävällisten ohjainkomentojen ja tarinallisen kampanjatilan avulla opit johtamaan puistoa ja rakentamaan toinen toistaan mielettömämpiä laitteita ja modulaarisia vuoristoratoja. Menestys on luovuudestasi kiinni!