Paper io 2: Gold Edition
Maalaa kartta omalla värilläsi, kukista vastustajasi, kerää korkein pistemäärä ja valtaa Paper io -maailma. Osallistu kiivaaseen taisteluun ja tule mestariksi! Paper io 2: Gold Edition ominaisuudet: - 13 uutta, monipuolista skiniä: bussi, hampurilainen, donitsi, kakka, vessa, ufo, robotti, ninja, joulupukki, rapu, auto, poliisiauto, lentokone - 5 uutta hattua: widget, truck cap, kypärä sarvilla, omena, johon on ammuttu nuoli, noidanhattu - 9 ylimääräistä räätälöityä pelilautaa: auto, vene, kakka, urheilumoottoripyörä, cruiser, skootteri, kuulokkeet, nallekarhu, kruunu - 10000 kolikkoa, joilla voit ostaa päivityksiä tai avata skinejä heti - yhtä monta karttaa kuin maailmassa on maita - 14 perusskiniä, jotka muuttavat myös alueesi ulkonäköä - moninpelitila enintään 8 pelaajalle yhdellä ruudulla - räätälöity pelimuoto, jossa on 45 erimuotoista karttaa - powerupit, jotka ilmestyvät pelin aikana - mukaansatempaava musiikki - helpot ohjaimet, jotta kuka tahansa voi pelata - yksinkertaiset säännöt ja paljon hauskaa Liu’u valkoisen alueen tai kavereidesi alueen yli ja yhdistä se omaan väriisi, jotta saat sen haltuusi. Varo – kun poistut värisi alueelta, hännästäsi tulee haavoittuvainen ja muut voivat pudottaa sinut. Käytä strategisia taitojasi ja powerupeja hyökätäksesi sekä vallataksesi kaiken valkoisen alueen, joka aiemmin kuului muille pelaajille!