[Paluu] DOA6 Maid Costume -asupaketti
Aiemmista peleistä tuttu suosikkiasu tekee paluun! Maid Costume -asut 17 naispuoliselle hahmolle. Hahmot: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji, Rachel. Huomaa: - Tämän paketin sisältämät tuotteet voi ostaa myös erikseen. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. - Tämän sisällön käyttäminen edellyttää uusimman pelipäivityksen asennusta. - Sinun on ostettava itse hahmot, ennen kuin voit käyttää tätä sisältöä.