[Paluu] DOA6 Koulupukupaketti
Aiemmista peleistä tuttu suosikkiasu tekee paluun! Koulupuvut 18 naispuoliselle hahmolle. Hahmot: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji, Rachel, Tamaki. Huomaa: – Tämän paketin sisältämät tuotteet voi ostaa myös erikseen. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. – Tämän sisällön käyttäminen edellyttää uusimman päivityksen asentamista. – Hahmot on ostettava ennen tämän sisällön käyttämistä.