Pacific Drive: Whispers Edition
Pacific Drive -pelin Whispers Edition sisältää peruspelin sekä sen uuden laajennuksen, Whispers in the Woods. Koe pelottavan uuden, poikkeamiin pakkomielteisesti suhtautuvan fanaatikkojoukon nousu matkallasi Olympic Exclusion Zonen halki. Pacific Drive on keikkapohjainen silmien takaa kuvattu selviytymispeli, jossa auto on ainut kumppanisi. Matkaa Yhdysvaltojen luoteisosien surrealistisessa versiossa ja kohtaa yliluonnollisia vaaroja, kun uskaltaudut Olympic Exclusion Zonelle. Tämä "road-like"-tyylinen peli vie sinut erämaahan, missä jokainen retki on ainutkertainen ja sisältää omituisia haasteita. Kunnosta ja päivitä autoasi tukikohtanasi toimivassa hylätyssä autokorjaamossa. Kerää arvokkaita resursseja ja tutki, mitä Zonelle on jätetty ja ratko kauan sitten unohdettua mysteeriä samala, kun opettelet, mitä vaatii selviytyä tässä ennalta-arvaamattomassa vihamielisessä ympäristössä. Whispers in the Woods on uusi tarina sinulle ja farmariautollesi. Tämä laajennus on saatavilla milloin vain pelin ensimmäisen muutaman tunnin aikana, ja se vie sinut syvälle uuteen ja salaperäiseen osaan Olympic Exclusion Zonen metsiä. Omituisilla symboleilla ja nukeilla merkitty metsä on täynnä uusia vaaroja ja mysteerejä selvitettäväksi. Löydä ja koe artefaktien voima, joista jokainen lisää omituisia ja selittämättömiä uusia vaikutuksia.