Override: Mech City Brawl - Super Charged Skin Pack
Poimi 16 uutta ulkoasua, yksi kullekin mekaniikalle arsenaalissasi! Kiiltelitpä klassikossa neon-hohdossa tai pukeutuneena Piscadoon perinteisen kuolleiden päivän asusteeseen, Overriden täysin uusi ulkoasupakkaus saa mekaniikkasi pakkauksen ennen näkemättömäksi.