Override 2 Ultraman - Season Pass
Ultraman-kausilippu antaa pelaajille super-ladatut 4 ylimääräistä pelattavaa ULTRAMAN-hahmoa, jotka ovat Ultraman, Bemular, Dan Moroboshi ja Black King jälkikäynnistys.