Overcooked! 2 - Carnival of Chaos
Juhlista lisää Overcooked! 2:ta Kaaoksen karnevaalin avulla! Overcooked! 2 Kaaoksen karnevaali kutsuu pelaajat juhlistamaan kaikkea kokkailuun, yhteispeliin ja kaaokseen liittyvää! Tämä värikäs DLC panee pelaajat koetukselle, kun tehtävänä on valmistaa kokonaisia aterioita ja hyödyntää uutta keittiövälinettä – kanuunaa! Kanuunoita! Epätavallinen keittiö vaati epätavalliset kulkupelit. Kokkien on sullouduttava kanuunoihin ja liidettävä halki ilman. Kokonaisia aterioita! Erityisen nälkäisille asiakkaille pelaajien on kasattava ruokalajeja uskolliselle tarjottimelle virkistävää juomaa unohtamatta. Uusia reseptejä! Ruokalistalle pääsevät niin hodarit kuin donitsitkin, nuo joka iikan pyöryläiset herkut! Maustekastikkeita! Onko oikeasti edes mahdollista syödä hodaria ilman ketsuppia tai sinappia… tai kokonaan ilman kumpaakaan?! Sekä 15 uutta kenttää! Pelaajat tulevat polttamaan burgerinsa pohjaan sirkusteltassa ja valmistavat herkkuja nuorallatanssijan köydellä eloisien kenttien sarjassa. Neljä uutta kokkia! Värikäs kokkikvartetti liittyy mukaan kaaokseen: tirehtöörikokki, maailman vahvin kokki, pellekokki ja stunttikokki!