ONE PIECE World Seeker Extra Episode 1: Void Mirror Prototype
Pelaa Zoroa, kun hän astuu parrasvaloihin uutena pelattavana hahmona tässä bonusjaksossa. Zoro jahtaa Isaacia, mutta eksyykin aivan muualle surkean suuntavaistonsa vuoksi. Paljasta kaiken takana oleva juoni ja ota selvää, voittaako äärimmäinen teknologia äärimmäiset miekkatekniikat! Selvitä ”tehtaan” salat ja jahtaa uutta pomohahmoa nimeltä KAGERO!