ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 DYNASTY WARRIORS Hancock Costume
DYNASTY WARRIORS 9 Wang Yuanji -yhteistyöasu ONE PIECE -sarjan Boa Hancock -hahmolle. Asua voidaan käyttää jokaisessa tilassa, kun Dramatic Login johdantoskenaario on suoritettu ja Boa Hancock on avattu pelattavaksi hahmoksi.