Oddworld: New 'n' Tasty - Scrub Abe Costume DLC
Pue sankarimme Abe tähän ainutlaatuiseen Oddworld-asuun. Tuttu lannevaate on mennyttä, ja tilalla ovat tyylikkäät tamineet, jotka sopivat vain Abelle!