Oddworld: New 'n' Tasty - Alf's Escape DLC
Aben tehtävänä on pelastaa mahdollisimman monta mudoko-toveriaan. RuptureFarmsin uumenissa hän kuitenkin kohtaa harvinaisen laiskan yksilön – Alfin. Tätä tapausta pidettiin aiemmin vain legendana, mutta nyt voit kokea sen Oddworld: New 'n' Tasty -pelissä.