Not For Broadcast: Season Pass
Channel One tarjoaa paljon muutakin kuin vain uutisia! Not For Broadcast Season Passin kautta saat kaikki kolme uutta Not For Broadcast -episodia käyttöösi heti, kun ne julkaistaan. Auta kummituksenmetsästäjiä selvittämään riivatun elokuvastudion salaisuudet, uppoudu arvoituksellisen pääministeri Peter Clementin skandaaleja täynnä olevaan elämään ja osallistu tieteelliseen kokeeseen suorassa tv-lähetyksessä leikkauspöydän (suhteellisesta) turvasta. Jokainen episodi on oma tarinansa, joka sijoittuu pääpelin alkuvaiheisiin. Tapaa uusia ja vanhoja tuttuja hahmoja, ratkaise pulmia epälineaarisessa pelikokemuksessa ja nauti tietysti runsaasta mustasta komediasta. Ennakkotilausbonus Ennakkotilaa Not For Broadcast viimeistään 23.3.2023, niin saat palkinnoksi Channel Onen himotuimman työntekijäpalkinnon. Esittele sitä ylpeänä – koko henkilöstö muuttuu vihreäksi kateudesta. Episodi 1: Live & Spooky Ohjaa paranormaalia Live & Spooky -tutkimustiimiä hylätyllä elokuvastudiolla syvällä Channel Onen tilojen alla. Valitse kamerakulmat, kuvaa toiminta ja pidä katsojien jännitystä yllä tekemällä tv-taikoja. Nämä kaiken maailman kummitusohjelmathan ovat pelkkää huijausta... Eikö? Episodi 2: Bits of Your Life Hyllymme korjannut ja hallituksen muodostanut arvoituksellinen pääministerimme Peter Clement ei esittelyä kaipaa. Mutta miten entisestä TV-juontajasta tuli kansakunnan johtohahmo, ja millaisessa mahtavassa tulessa moinen mies on taottu? Ohjaa toimintaa ja selvitä totuus uudesta johtajassamme illan ohjelmassa Bits of Your Life! Episodi 3: The Timeloop Mellakoita, mielenosoituksia, sodan uhkia... Miten nykypäivän sekasortoisessa maailmassa voi saavuttaa todellisen onnen? Tieteen avulla tietysti! Sivuuta kaikki negatiivinen energia ja liity seuraamme, kun näytämme tieteellisen kokeen suorana televisiossa ensimmäistä kertaa The Territoryssa! Pue suojalasit päähän, ota mukava asento ja ole valmiina, sillä Onnellisuuskollektiivin väki parantaa pian elämääsi! Jätä uutisstudio hetkeksi taaksesi ja uppoudu laadukkaan ohjelmatarjonnan monipuoliseen maailmaan!