N.E.R.O.: Nothing Ever Remains Obscure
N.E.R.O.: Nothing Ever Remains Obscure on ensimmäisen persoonan seikkailupeli perustuu arvoitus ratkaista ja etsintä. NERO on ihana matka maagiseen maailmaan, jossa lapsi on avain kaikki lukitukset ja yö ei ole yhtä pelottava kuin luulisi. Rooli tämän poika, seurasi salaperäinen musta pukeutunut kumppani löytää valmis totuus. Käytä valoa alalla vuorovaikutuksessa ympäristön kanssa, tutkia ja kokea tunteita ja tuntemuksia, joita on harvinaista videopelit, uuden sukupolven visuaalinen novelli muovaamaan tyylilaji.