HUOMAA: Kaikki NBA 2K22 -pelin moninpelipalvelimet suljetaan 31/12/2023. Sen jälkeen kaikki verkkopalvelimia edellyttävät pelin toiminnot lakkaavat toimimasta. Tämä tuote ei ole enää ostettavissa 31/12/2023 jälkeen. KORIKSEN PARHAAT NBA 2K22 – Koripallon maailma käsissäsi. PELAA NYT todenmukaisissa NBA- ja WNBA-ympäristöissä oikeita joukkueita ja pelaajia vastaan. Rakenna oma unelmajoukkueesi MyTEAMissa tämänhetkisten tähtipelaajista ja menneisyyden legendoista. Elä ammattilaismatkasi huipulle MyCAREERissa ja koe, miltä tuntuu nousta NBA:han. Kehitä johtamistaitojasi MyGMssä ja MyLEAGUEssa. Ihan kuka vaan voi kuljettaa peliä: NBA 2K22. PAREMPAA PELIÄ Kun uusi taktinen hyökkäys kohtaa rukatun puolustuksen syntyy kilpailukykyisempi ja entistä mukaansatempaavampi NBA 2K22. Käytä taitojasi kun kuljetat, heität, upotat ja alley oop -donkkaat palloa. Puolusta peliä parketin toisessa päädyssä uusilla hurjilla tempuilla. SINUN MATKASI, SINUN KAUPUNKISI MyCAREER ja upouusi City muodostavat ennennäkemättömän 2K22-pelikokemuksen. Aloita kaupungissa oma matkasi huipulle MyCAREERin avulla. Luo oma menestystarinasi collegesta NBA G -liigaan tai vaikka suoraan NBA:han. Niitä menestystä myös pelikenttien ulkopuolella kerryttämällä julkisuutta vaikka musiikin tai muodin saralla. Haasta sitten parhaat My PLAYER-pelaajat maailman vilkkaimmassa korisyhteisössä. UNELMATIIMI Kokoa joukkue ja ala muodostaa peliä NBA:n äärimmäisessä fantasiakilpailussa: NBA 2K22 MyTEAM. Rakenna unelmaketju kaikkien aikojen NBA-tähdistä ja -legendoista ja tutustu käänteentekeviin muutoksiin MyTEAMin kehityskulussa – joka kaudella lisätään jotain uutta.