MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Special Pack
Erikoishintainen 8000 Hero Crystalsin setti. Hero Crystals ovat pelin sisäinen valuutta, jolla voi nostaa Roll Tickets -lippuja ja vaihtaa tavaraa My Hero ULTRA RUMBLE -kaupassa. *Tämän tuotteen voi ostaa vain kerran tiliä kohden, eikä sitä voi palauutaa.