MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Pack C (13,000 crystals)
Pakkaus, jossa on 13 000 sankarikristallia. Sankarikristallit ovat pelin sisäistä valuuttaa, jota voi käyttää rullalippujen arvontaan ja tavaroiden vaihtamiseen My Hero ULTRA RUMBLE -pelin kaupassa.