MY HERO ONE’S JUSTICE
Kamppaile oikeamielisyytesi puolesta MY HERO ONE'S JUSTICEssa! Suositun manga- ja animesarjan hahmot ottavat yhteen kaksintaisteluissa ja laittavat quirkinsa peliin tässä 3D-areenataistelupelissä. Luo oma polkusi, valitse sankari tai pahis ja koe ikoniset hetket taisteluissa. ・Valitse suosituista hahmoista, kuten Deku, All Might, Shigaraki ja monia muita! ・Hanki yli-ihmisen voimat kunkin hahmon quirkilla, kuten One for All, Decay, Explosion ja monia muita! ・Luo ainutlaatuinen sankareiden ja pahisten tiimi apureilla ・Avaa lisävarusteita mukauttaaksesi suosikkihahmosi ulkonäköä ・Koe tarina sekä sankareiden että pahisten näkökulmasta, joka on mahdollista vain MY HERO ONE'S JUSTICEssa ・Osallistu ominaisuuksilla kyllästettyihin taisteluihin verkossa ja kiipeä tulostaulujen ykkössankariksi tai -pahikseksi!