MY HERO ONE'S JUSTICE 2
Lisäetu, kun omistat edellisen MY HERO ONE'S JUSTICE -pelin: – mukautusesineiden erikoissetti Izuku Midoriyalle. Mukautusesineiden erikoissetti Izuku Midoriyalle voidaan julkaista myöhempänä ajankohtana. Edellisen pelin omistamista koskevan edun lunastamiseen tarvitaan MY HERO ONE'S JUSTICE -pelin tallennustiedot. Hitiksi muodostuneen MY HERO ONE'S JUSTICE -3D-areenataistelupelin yliampuva jatko-osa MY HERO ONE'S JUSTICE 2 astuu parrasvaloihin sankarillisesti! Ota kaikki irti hahmojen Quirk-kyvyistä eeppisissä kaksintaisteluissa, jotka käydään valtavilla areenoilla.