Osta VIP Multiplier Pack -paketti! Tämän laajennusosan ansiosta kaikki urapelissä ansaitsemasi pelivarat, maine ja kehityspisteet tuplataan. Varojen avulla voit hankkia talliisi parempaa henkilökuntaa, kuten managereita, insinöörejä ja analyytikkoja.