Montezuma's Revenge - The 40th Anniversary Edition
Koe ajaton klassikkoseikkailu nyt ensimmäistä kertaa täysin kehittyneenä ja täydellisenä! Vuoden 1983 klassinen sivusuunnassa etenevä Montezuma's Revenge palaa 2.5D-pelinä. Nyt Pedron seikkailut ovat aiempaa laajemmat, sillä tutkittavana on 100 haastavaa huonetta! Aikoinaan keskeneräinen peli on nyt uudistettu 40-vuotisjuhlavuotensa kunniaksi vastaamaan pelinkehittäjän Robert Jaegerin visiota. Tällä kertaa voit valita mies- tai naispuolisen seikkailijan, Pedron tai hänen siskonsa Rositan, ja lähteä tutkimaan vaarallisia raunioita ja etsimään sanoinkuvaamattomia aarteita! Montezuma's Revenge: The 40th Anniversary Edition sisältää 3D-grafiikoita, mutta samalla on säilytetty vuoden 1983 alkuperäisen pelin 2D-pelityyli. Juokse, hyppää ja kiipeile haastavien kammioiden läpi. Kerää arvokkaita esineitä, välttele vaarallisia ansoja ja pahoja vihollisia, löydä etenemiseen tarvittavia avaimia sekä selviä hengissä loppuottelusta pelastaaksesi rikkaudet... ja henkesi!