Monster Hunter Rise – DLC-pakkaus 10
Kohenna Monster Hunter Rise ‑pelikokemustasi tällä pelin kymmenennellä DLC-pakkauksella! Sisältää seuraavan lisäsisällön: – Wild Head ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Wild Body ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Wild Arms ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Wild Waist ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Wild Legs ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Rondine-kerroshaarniskasarja metsästäjälle – Mechanical-kasvomaalaus – Risen-kasvomaalaus – Bahari Locks ‑hiustyyli – Asymmetric Cut ‑hiustyyli – Metsästäjän ääni: Oboro – Metsästäjän ääni: Jae – Stage & Title Music: Chill Version ‑BGM-kappaleet – Special Stickers 14 ‑tarrasetti. Huomautus: Tähän sarjaan kuuluvat tuotteet ovat ostettavissa myös erikseen. Ole tarkkana, ettet osta tuotteita, joita sinulla jo on. Sisällön käyttäminen: Saat ostamasi sisällön käyttöösi puhumalla pelissä Courierille ja valitsemalla lisäsisällön (Add-on Content). Sisällön käyttötapa vaihtelee sen tyypin mukaan seuraavasti. – Kerroshaarniskat voi ottaa käyttöön Item Boxin (metsästäjän haarniskat) tai Buddy Boardin (palicon ja palamuten haarniskat) Layered Armor Settings ‑valikon kautta. Huomaa, että kerroshaarniska on ”skini” eli ulkoasu, joka muuttaa hahmon ulkonäköä mutta ei vaikuta tämän arvoihin tai kykyihin. – Kasvomaalaukset ja hiustyylit voi ottaa käyttöön joko valitsemalla Item Boxissa Change Appearance tai hahmon luonnin yhteydessä. – Eleitä ja tarroja voi käyttää Chat-valikossa, jossa voit myös syöttää tekstiä tarrojen puhekupliin. – Poseeraussettejä voi käyttää Start-valikon kautta tai valitsemalla pelin Pause-pysäytysvalikosta Camera-vaihtoehdon.