Monster Energy Supercross - Themed Liveries and Tracksuits
Laajenna pelielämystä uudella Monster Energy Supercross - Themed Liveries and Tracksuits -paketilla, joka sisältää räätälöityjä väri- ja tunnuspaletteja sekä ajoasuja, joiden innoituksena on käytetty Monster Energy Supercross -kisoja. Valitse suosikkivärityksesi 10 eri vaihtoehdosta ja valmistaudu tiukkoihin kisoihin.