Monster Energy Supercross 3 - Track Editor Pack
Osta Monster Energy Supercross 3 - Track Editor Pack -pakkaus, niin saat lisää muokkausvaihtoehtoja Track Editor -rataeditoriisi! Pakkaus sisältää 10 eri värivaihtoehtoa, jolla voi muuttaa tiettyjä Track Editor -rataeditorin osia. Kuhunkin kokonaisuuteen kuuluu reunapaloja, aloitusportti, maaliportti ja kärkipilari.