MONOPOLY MY LITTLE PONY-DOWNLOADINDHOLD
Sateenkaarivoima syöksyy Monopoly-peliin! Lisää hauskuutta, ystävyyttä ja iloa lautaasi My Little Pony -teemalla. Tämä DLC sisältää kokonaan muokatun laudan, jolla on animoitu pelinappula. On aika nousta satulaan ja kokea sateenkaarivoima Monopoly-pelissä!