Mira
Vampyyrilauma hyökkäsi Miran ja hänen siskonsa Mayan kimppuun, mutta surmaamisen sijaan vampyyrit tartuttivat Miran. Hän on kuitenkin hyväksynyt kohtalonsa ja on nyt vampyyrien lahjojen voimistamana Gargoksen paluun airut. Miran voimat uhkaavat tuhota hänet itsensäkin, joten hänen on ruokittava itseään vihollisten elinvoimalla selviytyäkseen – vaikka vihollinen olisi hänen oma siskonsa!