Minecraftin Doctor Who -olemuspaketti II
Ajan pyörteen halki, aivan Minecraftin ensimmäisen Doctor Who -olemuspaketin kannoilla, tulee olemuspaketti II. Mukana on yli 50 hahmoa sarjan kaikilta aikakausilta, mukaan lukien toinen, kolmas, kahdeksas ja kymmenes Tohtori, Donna Noble, kapteeni Jack Harkness, K9, prikaatinkenraali Lethbridge-Stewart, Meripiru ja Cybermanit eri muodoissaan 60-luvulta aina tuoreimpaan ja vaarallisimpaan versioonsa asti. Saatavilla vain Minecraft: Xbox One Editioniin (2014), ei yhteensopiva Minecraftin (2017) kanssa.