Minecraft: Taistelu-halloweenkartta
Yllätä ystäväsi häijyllä uudella Taistelu-minipelin kartalla. Halloween-tekstuurilla luotu kartta on karmaiseva lisä kokoelmaasi. Saatavilla vain Minecraft: Xbox One Editioniin (2014), ei yhteensopiva Minecraftin (2017) kanssa.