Erityisen edullinen paketti, jonka sisällön avulla voit koristella huonettasi. Mukauta talosi ja nauti entistä viihdyttävämmästä pelikokemuksesta! Lisää seuraavan sisällön Monster Hunter World: Iceborne ‑peliin. - MHW:I-sisustustarvikkeet: Intiimi sisustussetti (29 nimikettä) - MHW:I-sisustustarvikkeet: loistokas sisustussetti (17 nimikettä) - MHW:I-musiikkisoitin: Täydentävä BGM-setti 1 - MHW:I-hirviöfiguuri: Velkhana - MHW:I-hirviöfiguuri: Nergigante Huomautus: – Tämän sarjan esineet ovat ostettavissa erikseen. Varo, ettet osta samaa esinettä kahteen kertaan. – Monster Hunter World: Iceborne tarvitaan tähän sisältöön.