Black Arkit ovat saapuneet! Mass Effect 3: Retaliationissa Harbinger päästää galaksissa irti uuden kauhun aallon: Collector-legioonat! Taistele tätä aivan uutta neljättä vihollisryhmittymää sekä aiempien ryhmittymien vahvistuksia, kuten Cerberuksen Dragoonia ja Gethin Bomberia, vastaan. Kohtaa ympäristön vaaroja pelin kuudella alkuperäisellä kartalla ja hanki voitto uusilla ammusvoimilla, varusteiden osilla, Turian- ja Volus-paketeilla ja Collector-aseilla!