Marvel's Guardians of the Galaxy – Sun-Lord Outfit -asu
Hankkimalla Marvel's Guardians of the Galaxy -pelin Digital Deluxe Edition -version saat Star-Lordin Sun-Lord-asun käyttöösi etuajassa. Kun haluat loistaa kosmisen kaaoksen keskellä.