Marvel's Guardians of the Galaxy: Digital Deluxe Edition
Digital Deluxe Editionin sisältö: – Marvel's Guardians of the Galaxy -peli – Sun-Lord Outfit -asu Star-Lordille (varhainen avaus) – City-Lord Outfit -asu Star-Lordille (varhainen avaus) – Marvel's Guardians of the Galaxy: The Hits – Pelin alkuperäinen ääniraita (ladattava versio)* – Marvel's Guardians of the Galaxy: The Art of the Game -minikuvakirja (ladattava versio)*. *Sisällön lunastaminen vaatii Internet-yhteyden ja ilmaisen Square Enix Members -tilin. Digitaalinen latausetu: – Social-Lord Outfit -asu Star-Lordille (varhainen avaus). Lähde hurjalle matkalle ympäri kosmosta uudenlaisessa Marvel’s Guardians of the Galaxy -pelissä. Hahmon takaa kuvatussa toimintaseikkailussa ohjataan Star-Lordia, joka on rohkean mutta kyseenalaisen johtajuutensa avulla saanut koottua epätavanomaisista sankareista koostuvan eriskummallisen ryhmän. Joku mäntti (ei toki itse Star-Lord) on käynnistänyt tuhoisan tapahtumasarjan. Vain sinä voit pitää arvaamattomat vartijat yhdessä tarpeeksi kauan, että voitte estää planeettojen tuhoutumisen. Käytä taisteluissa elementtiaseita, tiimityötä, rakettisaappailla tehostettuja hyppypotkuja – kaikki käy. Jos luulet kaiken sujuvan suunnitelmien mukaan, yllätyt vielä, sillä tekojesi seuraukset pitävät varmasti vartijat varuillaan. Uudessa Marvel’s Guardians of the Galaxy -tarinassa kohtaat voimakkaita uusia olentoja ja omintakeisesti esitettyjä ikonisia hahmoja kamppailussa, jossa on panoksena galaksin kohtalo. Aika näyttää universumille, mistä sinut on tehty. Pystyt kyllä tähän. Luultavasti.